[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Dum Oct 25 10:27:49 EET 2009

2009/10/24 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Salut,
>
> În loc de o listă cu proiecte cu participare romñnească, cred că ar fi
> mai util dacă acei participanți ar da un interviu Ăźn scris care să fie
> publicat pe pagina aceea cu proiecte cu participare romùnească. Astfel,
> acei oameni din școli cu potențial nevalorificat ar avea modele de urmat.
>
> --
> Alexandru Szasz
> --

Alex, ar mai fi o idee despre care am discutat la FLOSS Camp Ăźn ziua
plecării.
Un soi de "cine e cine" in Open source (Oraganizații, oameni) ar fi de
valoare inestimabilă (zic eu).
Chiar și un simplu index ne-ar ajuta pe fiecare să știm mai ușor unii de
alții.

Doru Ilași