[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Mihai Sucan mihai.sucan la gmail.com
Dum Oct 25 11:50:45 EET 2009

Salut Doru!

Le Sun, 25 Oct 2009 10:27:49 +0200, Doru Ilasi <doruilasi la gmail.com> a
écrit:

> Alex, ar mai fi o idee despre care am discutat la FLOSS Camp în ziua
> plecării.
> Un soi de "cine e cine" in Open source (Oraganizații, oameni) ar fi de
> valoare inestimabilă (zic eu).
> Chiar și un simplu index ne-ar ajuta pe fiecare să știm mai ușor unii de
> alții.
>
> Doru Ilași

Văd că la capitolul idei nu stăm prost. Îmi place. Nu mă așteptam la
atâtea idei bune când am transmis mesajul meu. ;)

Se oferă cineva să implementeze una sau mai multe dintre aceste idei
vehiculate în firul de discuție? Fără acțiune/implicare directă degeaba
împărtășim idei pe lista aceasta de discuții.

Numai bine,
Mihai

--
Mihai Sucan