[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 25 14:45:07 EET 2009

În data de Du, 25-10-2009 la 10:27 +0200, Doru Ilasi a scris:
> 2009/10/24 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>
>         Salut,
>
>         În loc de o listă cu proiecte cu participare românească, cred
>         că ar fi
>         mai util dacă acei participanți ar da un interviu în scris
>         care să fie
>         publicat pe pagina aceea cu proiecte cu participare
>         românească. Astfel,
>         acei oameni din școli cu potențial nevalorificat ar avea
>         modele de urmat.
>
>         --
>         Alexandru Szasz
>
>         --

> [...]

Avem așa:
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Proiecte_Linux_cu_participare_rom
%C3%A2neasc%C4%83#Distribu.C5.A3ii

și așa:
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%
A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

Nu știu dacă are rost să reinventăm roată. Cu toate acestea wiki-ul rlug
cuprinde informații învechite (unele grupuri sau proiecte nu mai sunt
active)

Mi-ar face plăcere ca pe pagina de proiecte de pe softwareliber.ro să
fie trecute doar grupurile și proiectele active cu adrese actualizate
către paginile proiectelor.
http://softwareliber.ro/proiecte/

BTW. TechTalksurile de la Cluj pot fi scoase de pe pagină.

BTW2:
La fel http://softwareliber.ro/proiecte/implicare/ , nu are ce căuta
O'Reilly și îmi pare rău că lipsesc restul comunităților. Ai impresia că
pagina ai e didicată mie, lui Alex și lui Jani :(

Spor!

--
Adi Roiban