[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Oct 25 14:56:14 EET 2009

> BTW. TechTalksurile de la Cluj pot fi scoase de pe pagină.

Și eu care voiam să pun la dicuție să facem TechTalk-uri la Sibiu...

> BTW2:
> La fel http://softwareliber.ro/proiecte/implicare/ , nu are ce căuta
> O'Reilly și îmi pare rău că lipsesc restul comunităților. Ai impresia că
> pagina ai e didicată mie, lui Alex și lui Jani :(

Aici mă gândeam să adaug și comunitate WordPress România de care sper și
vreau să fie auzită de săptămâna ce vine. :)

Da no, scoatem dacă e cazul.

Apropo, cum a spus și Jani, ce ziceți dacă alege.softwareliber.ro, ar
deveni simplu: softwareliber.ro
Iar pagina cu mult text și restul, să treacă pe grupul.softwareliber.ro?

Merită, nu merită, frecție sau vor fi rezultate?

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/