[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 25 15:14:09 EET 2009

În data de Du, 25-10-2009 la 14:56 +0200, Stas SUSHKOV a scris:

> Și eu care voiam să pun la dicuție să facem TechTalk-uri la Sibiu...
TechTalkurile de la cluj au fost făcute de CJFSG nu de GSL.

Nu te oprește nimeni să faci TechTalkuri la Sibiu, dar foarte probabil
că acestea vor fi organizate de SBLUG. Succes!

> Aici mă gândeam să adaug și comunitate WordPress România de care sper și
> vreau să fie auzită de săptămâna ce vine. :)
Ok. Atunci o să fie și pagină ta.

Sincer, îmi pare rău că nu vad acolo Fedora.

> Da no, scoatem dacă e cazul.
>
> Apropo, cum a spus și Jani, ce ziceți dacă alege.softwareliber.ro, ar
> deveni simplu: softwareliber.ro
> Iar pagina cu mult text și restul, să treacă pe grupul.softwareliber.ro?
>
> Merită, nu merită, frecție sau vor fi rezultate?

Eu zic că nu merită!

Ar merită însă rescrisă pagina astfel încât să încurajeze colaborarea
dintre comunitățile din RO și să nu dea impresia că este doar o pagină
dedicată proiectului Ubuntu sau Mozilla.

Acum multă conținut este pus doar ca să fie (de umplutură) iar asta face
mai mult rău, decât bine.

Poate reușit să ne întâlnim cândva toți pe IRC și să facem un sprint
pentru îmbunătățirea conținutului sl.ro

Succes!

--
Adi Roiban