[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 25 18:59:06 EET 2009

În data de Du, 25-10-2009 la 08:49 -0500, rs a scris:
> Dacă vă uitați pe freshmeat, principalul lucru acolo nu este listat
> statică de programe. Adică există o secțiune statică, în care fiecare
> program este descris, cu linkuri, etc, atracția principală însă este
> zona de știri care sunt trimise instantaneu pe slashdot și în alte
> părți (slashdot și freshmeat aparțin aceleiași firme).
>
> Așadar, Nae mare linuxist pune un anunț pe freshmeat, care merge
> automat pe slashdot! În următoarele două zile Nae va înregistra mai
> multe downloaduri decât în următoarele trei luni. Cam asta este
> valoare pe care o aduce freshmeat.

> [...]

În plus există acest wiki:
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Proiecte_Linux_cu_participare_rom
%C3%A2neasc%C4%83

Mie mi se pare că o astfel de listă este puțin trasă de păr.

Pentru proiecte de localizare și dicționare, parcă nu e chiar așa de
deplasat, iar la dezvoltarea lor pot participa doar cunoscători ai
limbii române.

Mai utilă ar fi o listă cu comunitățile românești. Ceva de genul paginii
wiki de la lug.ro, dar conținând doar comunitățile active
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%
A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

Cei 2 lei ai mei.

--