[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 26 02:47:33 EET 2009

În data de Du, 25-10-2009 la 18:47 -0400, rs a scris:
> În data de 25 octombrie 2009, 12:59, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

[snip]
> Evident că nimeni n-are idee că dexonline este F/OSS, deși îl
> folosește toată lumea. Nici n-ai cum să auzi de el că doar nu merge la
> eLiberatica.
La fel, cred că o mare parte din utilizatorii Firefox nu știu că e
FOSS ... și probabil nici nu îi ajută cu mult.

> O listă a comunităților este foarte utilă, însă dacă nu-i atașezi o
> listă de programe făcute local, tot degeaba! Principala funcție a
> mișcării F/OSS este scrierea de F/OS software (în asta intră și
> localizare, documentație, distribuție, suport, etc).

Un prin pas e pagina proiectelor de localizare:
http://softwareliber.ro/proiecte/localizare/

Sper să urmeze și o listă o comunităților active care oferă asistență și
socializare :).

De ce e degeaba o listă a comunităților fără un atașament cu programe
făcute local ? Eu zic că pe partea de cod programele ar trebui să fie
globalizate și nu are rost ca programatorii să fie aleși pe baza
naționalității.

Dar poate există un motiv bun :)

Spor!

--