[GSL] Conferința LOAD

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Oct 26 08:41:48 EET 2009

On 10/24/2009 10:53 PM, Alexandru Szasz wrote:

> Memoria mi s-a reîmprospătat și știu că Nicu a fost contactat de un fost
> director de vânzări de la Agora și am primit o propunere de 1500€+TVA
> pentru 20 de minute de prezentare + stand.

Intervin destul de tirziu, da, asa este, *dupa* ce le-am spus ca no
sintem un proiect 100% comunitar banzat pe voluntariat mi-au dat oferta
de 1500€+TVA. Am raspuns ca in nici un caz dupa care au inceput sa se
tirguie ca la piata, intrebind cit am fi dispusi sa platim, asa ca nu am
mai continuat discutia.

Pe linga asta mai adaug ca pina saptamina trecuta nu aveau absolut nimic
pe site, in prezentarea powerpoint trimisa (format MSOOXML) vobeau de
parteneri de presa care nu auzisera de ei (ex. Linuxsoft), suficient cit
sa imi traga toate semnalele de alarma posibile.

> Frustrat sau nu, am rămas cu concluzia că e o altă eliberatică, un
> eveniment care promovează software liber cu sponsori ca Microsoft deci e
> pierdere de timp.

Eeenimentul e organizat din umbra de o cunoscuta firma locala care este
atit distribuitor Red Hat cit si partener Microsoft.