[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

rs rospell2009 la gmail.com
Mar Oct 27 13:19:36 EET 2009

2009/10/26 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:
> Mie popularizarea proiectelor de dezvoltare romanesti mi se pare
> importanta dar totusi secundara. Ca utilizator nu ma intereseaza *cine*
> a scris programul ci doar daca imi satisface nevoile.

Asta este atitudinea tipică a comunităților strânse în jurul unei
distribuții de firmă. Nu este definitorie pentru mișcarea FOSS în
România. Eu unul am primit suport excelent din parte comunităților
gentoo, freebsd și arch. Nu cred că asemenea atitudini își au locul pe
GSL.

Adi, n-aș vrea să te superi, te rog scoate proiectul meu de la voi din
listă. Nu este nici proiect de localizare și nici proiect comunitar.

Mulțumesc,

Lucian