[GSL] in sfirsit la TVR

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Oct 28 11:00:50 EET 2009

Dupa o asteptare destul de lunga de la prima filmare, in sfirsit incep
sa se difuzeze la TVR2 emisiunile despre Linux/FLOSS la care realizare
am participat.

Prima editie ar trebui sa fie miine, la TVR2, in cadrul emisiunii Zon@
IT, intre orele 17:00-17:30, sub forma unul segment cu durata in jur de
5 minute, in care Lucian Grijincu si cu mine vorbim despre ce inseamna
Linux, ce este o distributie, facem o comparatie Ubuntu/Fedora si altele.

Din cite stiu eu, emisiunea este reluata si la TVRHD (este filmata in HD
special pentru asta), la o calitate a imaginii mult mai buna, dar cu
program de difuzare nepredictibil (acolo se umblu parti libere din
program cu segmente aleatorii din Zon@ IT).

Eu inca nu am vazut nici o inregistrare, nu imi pot programa timp liber
la ora emisiunii si nici macar nu posed un dispozitiv de captura, asa ca
as aprecia daca paote face cineva o inregistrare.