[GSL] Conferința LOAD

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Mie Oct 28 15:36:48 EET 2009

2009/10/26 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> A trebuit sa deschid in OOo si sa sterg unele elemente, care din cauza
> afisarii defectuoase a formatarii acopereau inforamtie utila.
>
> Si WTF, e ceva care are in titlu "open" si "alternative"...

azi am primit spam de la ei
cica am fost la eliberatica si poate as fi interesat si de LOAD
double WTF , la eliberatica m-am dus de voie si fara sa fiu spamat
adica si eu si george c. am primit mail fara sa ne inscriem la LOAD

ps: mi se pare mie sau au baza de date de la eliberatica
culmea nesimitirii in header au
si un email html gras