[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Mie Oct 28 22:35:52 EET 2009

2009/10/28 Mihai Sucan <mihai.sucan la gmail.com>:
> [...]
> poate fi promovat, sau cum pot fi ajutat să-mi găsesc contribuitori. La ce
> am ajuns? Am ajuns să discutăm despre problema identitătii acestui grup:
> "să promovăm contribuția open source românească sau doar utilizarea de
> soft liber?".
>
> Eu nu am venit aici să încerc să contribui la GSL - nu cred că poate
> cineva să pretindă ca toți membrii să contribuie la GSL. Ar fi culmea să
> oblige cei de la Ubuntu ca utilizatorii să contribuie în vreun fel la
> distro.
>
> Epic fail. Nu am ce să mai zic mai mult. :)

importanti sunt cei care ajuta in vre-un fel
unii cu cod , altii cu pr , altii cu bani
trebuie cumva sa simti spiritul comunitatii si sa nu se piarda sunt
inca multe de facut insa prea putini care
sa lucreze cu adevarat
pana si traducerile desi par o munca usoara tot necesita timp si
oameni si pana la urma si ubuntu pare mai uman in limba pa/ma terna
multi care vorbesc sunt si pe lista insa sunt atatea proiecte ce
trebuie ajutate fie ele romanesti sau din afara
pana si daca scrii pe blog sau pe tweeter tot un fel de ajutor e , vad
prietenii si incearca si ei

am observat ca la noi se poarta pesimismul extrem : nu o sa mearga
si intreb de ce nu ?
si vad ca deja ca sunt conferinte destul de multe
chiar daca unele sunt epic fail , acum ai de unde sa alegi , sunt
comunitati destul de multe acum
fedora , ubuntu , mandriva
si mai sunt unele care au ramas in paragina
gen debian
poti sa ajuti in multe feluri , pana la urma Kennedy
avea dreptate , nu mai repet aici lozinca ...