[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 1 09:10:05 EEST 2009

Salut,
acest mesaj va fi cam offtopic, însă și Alex Szasz și alți colegi de pe
IRC au zis să cerem părerea și pe listă.

Ultima vreme au mai apărut proiecte sau idei de proiecte și pentru a
organiza cumva lucrurile am început să caut(ăm) o soluție mai bună decât
actualul mediu - trac.

Am pus un mirror a trac-ului în redMine, acesta poate fi găsit la
adresa:
http://proiecte.softwareliber.ro/

La momentul de față sunt 2 probleme de care ne-am ciocnit la folosirea
acestuia:
1)
autentificarea OpenID trebuie rescrisă pentru că cere prea multe detalii
de la provider, astfel fiind inutil.
2)
nu generează posibilitatea de a descărca datele dintr-un depozit de cod
în întregime.

Ambele probleme le pot rezolva într-un timp foarte scurt (help is
welcomed), dacă și cei care contribuie la proiectele actuale și viitoare
zic că merită.

Principalele îmbunătățiri aduse ar fi:
1)
Rezolvarea tichetelor #45, #39, #36, #17 legate de trac deja
2)
Proiecte multiple, inclusiv independente de GSL fiecare cu componentele
sale (wiki, cod, tichete, fișiere, docs). Astfel am ordona un pic
informațiile din trac.
3)
Rezolvarea problemelor cu depozitele de cod. Fiecare proiect va avea
depozitul său și va putea fi urmărit (acum trac nu poate oferi acest
lucru decât dacă îl facem multiproject, de văzut man 1 „tracd”).
4)
Tichetele vor putea fi coordonate și prin email (gen lp).
5)
mult mai simplu de întreținut.

Aș dori să aflu păreri constructive.
Dacă e ok să continuăm, mă ocup eu de mutare, deci tranzacția va fi fără
pierderi.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/