[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Mar Sep 1 09:46:24 EEST 2009

On Tue,01.Sep.09, 09:10:05, Stas SUSHKOV wrote:

> La momentul de fa╚Ť─â sunt 2 probleme de care ne-am ciocnit la folosirea
> acestuia:
> 1)
> autentificarea OpenID trebuie rescris─â pentru c─â cere prea multe detalii
> de la provider, astfel fiind inutil.
> 2)
> nu genereaz─â posibilitatea de a desc─ârca datele dintr-un depozit de cod
> în întregime.
>
> Ambele probleme le pot rezolva într-un timp foarte scurt (help is
> welcomed), dacă și cei care contribuie la proiectele actuale și viitoare
> zic c─â merit─â.

Din punctul meu de vedere merit─â. Dar este mai simplu s─â rezolvi
problemele decât să înlocuiești trac cu altceva?

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru