[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Sep 1 09:59:35 EEST 2009

On 09/01/2009 09:46 AM, Andrei Popescu wrote:

> Din punctul meu de vedere merită. Dar este mai simplu să rezolvi
> problemele decât să înlocuiești trac cu altceva?

Despre asta este vorba, inlocuirea Trac cu Redmine, care aduce
functionalitati suplimentare.

Din descrierea lui Stas mi se pare si mie ca Redmine pare o solutie
superioara, dar las decizia in seama oamenilor care vor munci efectiv la
migrare.