[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Mar Sep 1 10:43:38 EEST 2009

On Tue,01.Sep.09, 09:59:35, Nicu Buculei wrote:

> Despre asta este vorba, inlocuirea Trac cu Redmine, care aduce
> functionalitati suplimentare.

Ok, deci trac a fost declarat irecuperabil și discuția este despre niște
probleme cu redmine, acum am înțeles.

> Din descrierea lui Stas mi se pare si mie ca Redmine pare o solutie
> superioara, dar las decizia in seama oamenilor care vor munci efectiv la
> migrare.

Desigur. Dar să înțeleg că nici alte soluții nu satisfac cerințele?

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru