[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Sep 1 11:15:19 EEST 2009

On 09/01/2009 10:43 AM, Andrei Popescu wrote:

> Ok, deci trac a fost declarat irecuperabil și discuția este despre niște
> probleme cu redmine, acum am înțeles.

Eu percep discutia ca o incercare de a lua decizia de a parasi trac.

> Desigur. Dar să înțeleg că nici alte soluții nu satisfac cerințele?

Avantajul lui redmine este ca e foarte asemanator cu trac, se bazeaza pe
aceleasi concepte de design, deci migrarea ar trebui sa fie usoara din
punct de vedere al utilizatorilor.
Avantajul unei solutii de gen trac sau redmine este ca ofera integrat
intr-un singur pachet multe (toate?) componente necesare.