[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 1 14:30:28 EEST 2009

On Tue, 2009-09-01 at 11:15 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Eu percep discutia ca o incercare de a lua decizia de a parasi trac.

> Avantajul lui redmine este ca e foarte asemanator cu trac, se bazeaza pe
> aceleasi concepte de design, deci migrarea ar trebui sa fie usoara din
> punct de vedere al utilizatorilor.
> Avantajul unei solutii de gen trac sau redmine este ca ofera integrat
> intr-un singur pachet multe (toate?) componente necesare.

Practiv migrarea a fost deja efectuată, rămâne să organizăm wiki-ul și
să creăm proiectele aparte fiecare.

Apropo de alte soluții... eu zic că am testat tot ce se poate pe partea
asta. La momentul de față liderii sunt aplicații pe RoR (redMine și
retrospectiva aka collaboa) dintre care primul e cel mai stabil.

Deci în principiu dacă se rezolvă faza cu OpenID nu prea vor apărea
probleme să înțeleg? Dacă e așa, atunci putem merge mai departe.

> --
> nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/