[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 1 18:36:37 EEST 2009

On Tue, 2009-09-01 at 11:15 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Eu percep discutia ca o incercare de a lua decizia de a parasi trac.

> Avantajul lui redmine este ca e foarte asemanator cu trac, se bazeaza pe
> aceleasi concepte de design, deci migrarea ar trebui sa fie usoara din
> punct de vedere al utilizatorilor.
> Avantajul unei solutii de gen trac sau redmine este ca ofera integrat
> intr-un singur pachet multe (toate?) componente necesare.

Am patch-uit [1] redmine-ul să meargă OpenID-ul. Dacă are cineva vreme
să-l testeze, vă rog:
http://proiecte.softwareliber.ro/login

Totuși sfatul meu ar fi să setați la autentificare un email, din simplul
motiv ca să puteți urmări activitățile legate de ce se va întâmpla în
continuare la proiecte.

[1]: http://www.redmine.org/issues/3780#note-3

> --
> nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com