[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Mar Sep 1 20:28:36 EEST 2009

On Tue,01.Sep.09, 18:36:37, Stas SUSHKOV wrote:

> Am patch-uit [1] redmine-ul să meargă OpenID-ul. Dacă are cineva vreme
> să-l testeze, vă rog:
> http://proiecte.softwareliber.ro/login
>
> Totuși sfatul meu ar fi să setați la autentificare un email, din simplul
> motiv ca să puteți urmări activitățile legate de ce se va întâmpla în
> continuare la proiecte.
>
> [1]: http://www.redmine.org/issues/3780#note-3

Ok, m-au autentificat cu OpenID și în pagina următoare am încercat să-mi
trec numele și adresa de e-mail andreimpopescu la gmail.com dar când am dat
"Salvează" mi-a afișat: "E-mail a fost luat deja"

Dacă ai preluat utilizatorii din trac atunci de ce nu m-a recunoscut
când m-am autentificat? Sau alta e problema?

Salutări,
Andrei
P.S. Localizarea la redmine e fără diacritice, mai avem un proiect...
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru