[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 1 22:33:17 EEST 2009

On Tue, 2009-09-01 at 20:28 +0300, Andrei Popescu wrote:

> Ok, m-au autentificat cu OpenID și în pagina următoare am încercat să-mi
> trec numele și adresa de e-mail andreimpopescu la gmail.com dar când am dat
> "Salvează" mi-a afișat: "E-mail a fost luat deja"
>
> Dacă ai preluat utilizatorii din trac atunci de ce nu m-a recunoscut
> când m-am autentificat? Sau alta e problema?

Apropo, acum puteți răspunde prin email la tichetele la care primiți
comentarii. Pentru că fiecare are identificatorul său.

De ex:
http://proiecte.softwareliber.ro/issues/51#note-3

:)

> Salutări,
> Andrei
> P.S. Localizarea la redmine e fără diacritice, mai avem un proiect...
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/