[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 1 22:58:26 EEST 2009

On Tue, 2009-09-01 at 20:28 +0300, Andrei Popescu wrote:

> Ok, m-au autentificat cu OpenID și în pagina următoare am încercat să-mi
> trec numele și adresa de e-mail andreimpopescu la gmail.com dar când am dat
> "Salvează" mi-a afișat: "E-mail a fost luat deja"
>
> Dacă ai preluat utilizatorii din trac atunci de ce nu m-a recunoscut
> când m-am autentificat? Sau alta e problema?

Atenție cei care lucrează cu git-ul de pe softwareliber.ro
A fost modificat port-ul
http://proiecte.softwareliber.ro/wiki/gsl/Acces/diff?version=8&version_from=7

Se poate pune la discuție și mutarea legăturii cu proiecte de pe pagina
principală la noua instanță de colaborare.
Ce ziceți?

Cu acest mesaj după mine muntarea este încheiată.
Spor și într-un ceas bun.

> Salutări,
> Andrei
> P.S. Localizarea la redmine e fără diacritice, mai avem un proiect...
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/