[GSL] (re)organizarea proiectelor și a mediului

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Sep 2 09:03:47 EEST 2009

On 09/01/2009 06:36 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> Am patch-uit [1] redmine-ul să meargă OpenID-ul. Dacă are cineva vreme
> să-l testeze, vă rog:
> http://proiecte.softwareliber.ro/login

L-am testat si eu cu nicubunu.id.fedoraproject.org si
photoblog.nicubunu.ro (blogger.com) si a functionat corect cu ambele.

> Totuși sfatul meu ar fi să setați la autentificare un email, din simplul
> motiv ca să puteți urmări activitățile legate de ce se va întâmpla în
> continuare la proiecte.

Uite o chestie interesanta de sapat daca are cineva timp si chef: cind
am folosit id.fedoraproject.org mi-a spus de acolo ca printre 'requested
fields' este si adresa de mail, pe care inteleg ca furnizorul de OpenID
a trimis-o. Totusi Redmine nu a preluat-o, ci m-a invitat pe mine sa o
scriu manual.

Una peste alta, buna treaba Stas! Arata si functioneaza bine, as numi
migrarea un succes.