[GSL] Director asistenta Linux

Mie Sep 2 22:24:00 EEST 2009

On Wed,02.Sep.09, 18:10:24, Adi Roiban wrote:
> Salut,
>
> Cred ca ar fi interesat ca Grupul pentru software liber sa realizeze
> un director cu firmele din Romania ce ofera consultanta, asistenta si
> suport pentru instalarile de Linux.
>
> Ideea e ca nu asi vrea sa fie un fel de pagini galbene, ci mai
> degraba sa fie afisate firmele/persoanele serioase si capabile de a
> oferii astfel de servicii.

Eu cred c─â ar fi foarte greu (imposibil?) s─â stabilim criterii obiective
și verificabile pentru o asemenea lista. S-ar putea face după modelul
Debian (vede╚Ťi mai jos).

> Nu pream stiu cum am putem verifica seriozitatea / nivelul de
> cunostinte. Eventual sa cerem certificari.
>
> Ce ziceti ?

Întâmplător sunt unul din cei care răspund de pagina
www.debian.org/consultants Dup─â cum vede╚Ťi, pe pagina respectiv─â apare
urm─âtoarea informa╚Ťie:

"Debian lists the consultants simply as a courtesy to its users and does
not endorse any of the people or companies listed below. Please see the
consultant information page[1] for our policy of adding or updating a
listing."

... care politic─â spune c─â e listat aproape oricine solicit─â acest
lucru. Singura verificare care o facem[2] este dac─â se men╚Ťioneaz─â pe
pagina web serviciile de consultan╚Ť─â Debian. Desigur, nimeni nu e
obligat s─â specifice o pagin─â web ;)

Până acum nu am avut plângeri legate de lista respectivă. Singurele
plângeri care le-am observat eu (și alea destul de rare) au fost legate
de probleme cu vânzătorii de CD/DVD[3], caz în care a fost contactat
v├ónz─âtorul pentru mai multe informa╚Ťii. ├Än cazul (unul sau dou─â) ├«n care
v├ónz─âtorul nu a r─âspuns la mesaje sau nu a solu╚Ťionat corect problema a
fost pur și simplu șters din listă.

[1] http://www.debian.org/consultants/info
[2] pentru list─ârile noi, nu avem resurse s─â verific─âm list─ârile vechi
[3] de pagina aia nu mă ocup, dar plângerile vin pe liste la care sunt
înscris

Salut─âri,
Andrei
P.S. Asta merge mână în mână cu propunerea mea de la
http://liste.softwareliber.ro/arhive/gsl/2009-June/002855.html
tentativa se afl─â (dup─â mutare) la
http://proiecte.softwareliber.ro/projects/1/wiki/UtilizatoriLiberi
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru