[GSL] Director asistenta Linux

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Joi Sep 3 15:23:24 EEST 2009

Salut,

Ca PFA unde ma pot inscrie/lista?

Relativ la certificari si seriozitate, mie imi place sistemul
LinkedIn. Nu stiu daca este aplicabil la ce se vrea aici si daca poate
fi abuzat (in stilul "eu te perii pe tine, tu pe mine"), dar poate fi
un inceput.

Probabil ar fi utila si o verificare similara celei facute de Debian
pentru noii membrii - daca vrei sa apari 'Directory', trimiti un
document de identitate scanat, impreuna cu un nr de telefon unde poti
fi contacta si 'verificat' daca esti cine pretinzi ca esti :)

Cheers,

Ionutz