[GSL] Director asistenta Linux

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Sep 4 11:44:24 EEST 2009

Salutare,

Eu cred că o listă de firme pe softwareliber.o e din start un fel de
promovare. Ceea ce duce la riscul de a avea în listă companii care nu
oferă de fapt serviciile respective, noi n-avem resurse de a le verifica
pe toate.

Faptul că lista este pe softwareliber.ro e deja o garanție pentru
utilizatorul de rând care nu va sta să citească o exonerare de la
sfârșitul paginii.

Dacă totuși se dorește crearea unei astfel de liste, inclusiv a celei cu
firme care folosesc software liber, atunci eu aș sugera achiziția unui
domeniu TLD separat folosit pentru promovare de acest fel.