[GSL] Director asistenta Linux

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Sep 4 12:01:28 EEST 2009

On 09/04/2009 11:44 AM, Alexandru Szasz wrote:

> Eu cred că o listă de firme pe softwareliber.o e din start un fel de
> promovare. Ceea ce duce la riscul de a avea în listă companii care nu

Nu asta ne dorim, sa ajutam la promovarea firmelor care ofera servicii
bazate pe software liber?

> oferă de fapt serviciile respective, noi n-avem resurse de a le verifica
> pe toate.

Hai sa nu ne grabim, cred ca pentru inceput va fi o lista scurta, care
sa poata fi verificata cit de cit. Daca/cind va ajunge prea lunga,
atunci ne putem pune problema.

Ar fi interesant de gindit un sistem pentru viitorul mediu-indepartat
prin care sa se poata incorpora feedback, un simbol grafic de la
editori, un sistem de note/stele de la utilizatori, comentarii (dar si
aici e posibilitate de abuz).

> Faptul că lista este pe softwareliber.ro e deja o garanție pentru
> utilizatorul de rând care nu va sta să citească o exonerare de la
> sfârșitul paginii.

Din cauza asta exonerarea este la inceputul, nu la sfirsitul paginii.

> Dacă totuși se dorește crearea unei astfel de liste, inclusiv a celei cu
> firme care folosesc software liber, atunci eu aș sugera achiziția unui
> domeniu TLD separat folosit pentru promovare de acest fel.

Ma repet, cred ca la inceput vom avea o lista scurta, care e OK sa fie
gazuita pe softwareliber.ro. Se poate decide aupra mutarii cind va
deveni prea mare.