[GSL] Director asistenta Linux

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Sep 4 13:38:18 EEST 2009

On Sep 4, 2009, at 11:44 AM, Alexandru Szasz wrote:

> Salutare,
>
> Eu cred că o listă de firme pe softwareliber.o e din start un fel de
> promovare. Ceea ce duce la riscul de a avea în listă companii care
> nu
> oferă de fapt serviciile respective, noi n-avem resurse de a le
> verifica
> pe toate.

Nu prea am înțeles ce vrei să spui, dar sunt de acord cu ce a spus
Nicu.

Lista cu firme e un fel de promovare atât a firmelor, cât și a
softwareului liber.

De exemplu, pe adresa de contact de la Ubuntu am primit un mesaj de
la o persoană care a instalat Ubuntu, a fost mulțumit și dorea să
afle dacă există cumva o firmă în București care să se poată
ocupa de sistemele Ubuntu pe care le va folosi în firma lui (nu
acasă).

O astfel de listă ar promova firmele respectivă, dar în același
timp, ar arăta că softwareul liber este un lucru serios, nu doar un
hobby.

Lista poate conține atât firme cât și PFA-uri.

URL ar trebui să nu conțină diacritice (apar probleme) și să fie
ordonat după localități.

Pagina ar trebui să fie găzduită undeva la vedere pe
www.softwareliber.ro , nu ascunsă pe un wiki care se tot mută de la
o lună la alta.

Putem folosi wikiul pentru a realiza o ciornă a pagini, dar nu pentru
găzduire definitivă.

Cam așa văd eu lucrurile.
Între timp voi experimenta o astfel de listă pe ubuntu.ro, să vedem
ce iese :D

Spor!
--
Adi