[GSL] Director asistenta Linux

Vin Sep 4 19:07:50 EEST 2009

On Fri,04.Sep.09, 13:38:18, Adi Roiban wrote:

> [...]
> Nicu.
>
> Lista cu firme e un fel de promovare atât a firmelor, cât și a
> softwareului liber.
>
> De exemplu, pe adresa de contact de la Ubuntu am primit un mesaj de
> la o persoan─â care a instalat Ubuntu, a fost mul╚Ťumit ╚Öi dorea s─â
> afle dacă există cumva o firmă în București care să se poată
> ocupa de sistemele Ubuntu pe care le va folosi în firma lui (nu
> acas─â).
>
> O astfel de listă ar promova firmele respectivă, dar în același
> timp, ar ar─âta c─â softwareul liber este un lucru serios, nu doar un

+1

> Lista poate con╚Ťine at├ót firme c├ót ╚Öi PFA-uri.

Dacă o persoană nu este înregistrată ca PFA totuși se poate angaja cu
contract de munc─â la firma care are nevoie de suport.

Dacă totuși se decide excluderea persoanele non-juridice atunci ar
trebui să se ceară și codul unic de înregistrare (codul fiscal), pentru
c─â poten╚Ťialii clien╚Ťi pot face tot felul de verific─âri pe baza lui.

> URL ar trebui s─â nu con╚Ťin─â diacritice (apar probleme) ╚Öi s─â fie
> ordonat dup─â localit─â╚Ťi.

...sau mai bine jude╚Ťe?

> Pagina ar trebui s─â fie g─âzduit─â undeva la vedere pe
> www.softwareliber.ro , nu ascuns─â pe un wiki care se tot mut─â de la
> o lun─â la alta.
>
> Putem folosi wikiul pentru a realiza o ciorn─â a pagini, dar nu pentru
> g─âzduire definitiv─â.

+1

Salut─âri,
Andrei