[GSL] sa nu faceti proiecte (de munca freelance) cu Varga Levente Zoltan

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Sep 12 14:10:13 EEST 2009

On Sat, 2009-09-12 at 14:03 +0300, Ionut Lucaci wrote:
> Nu am vrut decat sa ii feresc si pe altii de a cadea in aceeasi
> capcana in care am cazut eu, dar Stas Sushkov mi-a atras atentia ca
> acest mesaj nu are ce cauta pe lista. Asadar imi cer scuze pentru el.

Vă rog grumos să vă țineți problemele acasă. Lista de discuții nu este
locul discuțiilor de acest gen, așadar fiți buni și scutiți-ne!

Mii rușine că ajungem la lucruri atât de joase.

> 2009/9/12 Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com>
>         Este membru gsl, dar nu e om de incredere.

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/