[GSL] sunteți de acord cu asta?

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Sâm Sep 19 10:26:26 EEST 2009

Pe 17.09.2009 10:09, Stas SUSHKOV a scris:

 > http://fii-destept.ro/
 > http://ftw.ro/blog/microsoft-ftw
 > http://raluxa.com/explicatii/microsoftw/
 >

> De ce m-ar interesa pe mine o altă campanie Microsoft?
> Mi se pare un subiect expirat și haideți să nu mai lansăm astfel de
> discuții.

Bună ziua tuturor,

Vă anunț că suntem invitați cu toții la o petrecere:    :-)))

http://www.houseparty.com

Nu numai că putem câștiga numeroase pachete Windows 7 și, prin tragere
la sorți, un computer de 750 USD, dar, dacă suntem cuminți, poate vine
Steve Ballmer la noi...

Zău, Stas, pe bune, ce nu vă surâde în a merge să oferim câteva CD-uri
cu Ubuntu, sau Fedora la evenimentul de lansare Windows 7 pe care
Microsoft România îl va organiza în București, la ROMEXPO ?  :-)))

Nu fiți blazați, it will be fun...  ;-)

Cu prietenie,
Răzvan