[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Sep 20 07:14:47 EEST 2009

Salut,
Am început o pagină web în idea de a crea un răspuns la campania creată
de cei pro Windows (și care imho a scos prea mult fum și nimic foc).

Ideea e să prezentăm în câteva fraze că se poate și fără Windows
preinstalat, să fie o pagină fancy, cu legături la cele mai importante
distribuții NU pentru hackeri și niște screenshot-uri la desktop.

http://alege.softwareliber.ro/

Tichetele le băgați aici:
http://proiecte.softwareliber.ro/projects/alege/issues/new

Nu bag mâna în foc pentru utilizatorii de Windows, pentru că nu am din
aia și nu am putut să testez. Totuși dacă e vre-un css-ist pe windows
care are chef să rescrie css-ul pentru IE, vei fi binevenit-ul meu.

Dacă are cineva un desktop Linux în Română cu look-ul mai implicit de
Ubuntu/Fedora, vă rog să faceți 3 screenshot-uri cu niște aplicații
office, cu media player și movie player, și respectiv cu firefox și
pidgin.

Dacă mai este cineva care are chef să scrie (nu bullshit), o comparație
scurtă de ce ar fi mai ok Linux și nu Windows, iarăși mă va scuti de o
oră două de googling.

Cam atât.

Neața.

--