[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Dum Sep 20 09:54:48 EEST 2009

Neața,

2009/9/20 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:
> Am început o pagină web în idea de a crea un răspuns la campania creată
> de cei pro Windows (și care imho a scos prea mult fum și nimic foc).
>
> Ideea e să prezentăm în câteva fraze că se poate și fără Windows
> preinstalat, să fie o pagină fancy, cu legături la cele mai importante
> distribuții NU pentru hackeri și niște screenshot-uri la desktop.
>
> http://alege.softwareliber.ro/

Înțeleg că alegem să ne duplicăm eforturile[1][2] :-)

> Dacă are cineva un desktop Linux în Română cu look-ul mai implicit de
> Ubuntu/Fedora, vă rog să faceți 3 screenshot-uri cu niște aplicații
> office, cu media player și movie player, și respectiv cu firefox și
> pidgin.

Tocmai ți-am trimis în privat capturi cu programele:
firefox, ooo, ooo_writer, ooo_spreadsheet, abiword, pidgin, brasero,
sound_recorder, juicer, rhythmbox, totem, vlc, solitaire, șah, de pe
Ubuntu și Fedora.

Cred că ar fi utile și două capturi cu Evolution și Thunderbird.

Tibi

[1] http://liste.ceata.org/pipermail/galceava/2009-September/001540.html
[2] http://ceata.org/ro/wiki/Idei#EștiDeștept