[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Sep 20 11:41:07 EEST 2009

On Sun, 2009-09-20 at 09:54 +0300, Tibi Turbureanu wrote:
> Neața,

> Înțeleg că alegem să ne duplicăm eforturile[1][2] :-)

În 18 discutam pe IRC cu Adi un eventual răspuns la ce încercați voi în
legătura de mai sus să adunați idei.
http://data.softwareliber.ro/irc-logs/%23gsl/%23gsl.18-09-2009.log
Timestamp: 2009-09-18T12:20:43

Dacă mai aveți nevoie de mărturii, vorbiți cu Alin și fdd cu care
discutam ieri la offline că vreau să pun proiectul alege.

Doi la mână nu îmi place să fiu învinuit de așa ceva în public deci ca
reacție voi lua o atârnare mai specială față de ceata și încep cu
ștergerea de pe lista de dicuții menționată.

De acum înainte, vreți să contribuiți așa faceți, la discuții toți sunt
buni.

> Tocmai ți-am trimis în privat capturi cu programele:
> firefox, ooo, ooo_writer, ooo_spreadsheet, abiword, pidgin, brasero,
> sound_recorder, juicer, rhythmbox, totem, vlc, solitaire, șah, de pe
> Ubuntu și Fedora.

Mersi însă am cerut trei capturi cu desktop media, office și net.
Spor.

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/