[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Dum Sep 20 12:20:18 EEST 2009

2009/9/20 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> În 18 discutam pe IRC cu Adi un eventual răspuns la ce încercați voi în
> legătura de mai sus să adunați idei.
> http://data.softwareliber.ro/irc-logs/%23gsl/%23gsl.18-09-2009.log
> Timestamp: 2009-09-18T12:20:43
>
> Dacă mai aveți nevoie de mărturii, vorbiți cu Alin și fdd cu care
> discutam ieri la offline că vreau să pun proiectul alege.

Te aprinzi degeaba, eu nu am cerut nimic. În schimb, am încercat să ajut.

Am și remarcat că vom lucra de două ori, ceea ce s-ar putea să nu fie
rău, putem aborda în două moduri: „oficial” (GSL) și la „glumă”
(Ceata).

> Doi la mână nu îmi place să fiu învinuit de așa ceva în public deci ca
> reacție voi lua o atârnare mai specială față de ceata și încep cu
> ștergerea de pe lista de dicuții menționată.

Nu cred că e de vină cu ceva Ceata că eu am făcut remarca de mai sus.

> De acum înainte, vreți să contribuiți așa faceți, la discuții toți sunt
> buni.

Și totuși acum discutăm :-P

> Mersi însă am cerut trei capturi cu desktop media, office și net.

Păi ai cerut 3 capturi pentru cel puțin 6 aplicații. M-am gândit că e
mai bine să trimit mai multe decât să aplic principiul cutiei.

Retrimit dacă mai este nevoie :-)

Tibi