[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Dum Sep 20 22:15:42 EEST 2009

Salve,

Ţi-am trimis pe adresa privată câteva printscreen-uri cu openSUSE.

Lucian,

În data de 20 septembrie 2009, 15:01, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro