[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Mar Sep 22 00:49:19 EEST 2009

On Tue, Sep 22, 2009 at 12:03:33AM +0300, Andrei Popescu wrote:
> Marius Voilă are ocazia să se întâlnească peste câteva zile cu doamna
> Ecaterina Andronescu, ministrul educației și ar putea să propună
> demararea proiectului OHS la nivel național. O problemă majoră ar fi că
> SbLUG nu dispune de resursele umane necesare pentru un proiect de
> asemenea anvergură.

Fără un program bine stabilit, activitate și rezultate pe teren cred că va fi
greu să fie promovat proiectul oficial, la nivel de minister și
inspectorate.

> Există alte persoane și/sau grupuri interesate să contribuie la un
> asemenea proiect? În principal va fi nevoie de persoane care să facă
> prezentări, preferabil dispuse la deplasări (cel puțin în zona apropiată
> celei de domiciliu), dar probabil că va fi nevoie de ajutor și în alte
> moduri.

La FLOSSCamp am propus un proiect pilot asemănător distribuit autonom în cât
mai multe licee (de proveniență ale celor implicați), cu o centralizare pe
lista mai nou creată, Școli[1].

Ceata pare interesată.

Cristi Bercaru a început o acțiune[2] în fostul lui liceu din Brăila.

Eu am stabilit să predau la o clasă de informatică de a IX-a în fiecare
sâmbătă [cu mici excepții]. Anul acesta mi-am propus să nu mă axez pe
cantitate, ci să creez o echipă-nucleu în liceul Lahovari din Râmnicu Vâlcea.

> Cei interesați să participe sunt invitați pe lista de discuții sblug[3]
> pentru a nu polua lista aceasta.

Mulțumesc. Dacă considerați un program comun (+ documentație comună) pentru
proiectul OHS, anul acesta mă voi limita la o colaborare. Dacă nu aveți un
astfel de program comun și vă interesează o abordare mai puțin formală, vă
invit și eu pe lista Școli[1] :-)

Tibi