[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Vlad Giurcanu vlad.giurcanu la yahoo.com
Mar Sep 22 06:54:56 EEST 2009

ma implic . puteti folosi numele meu si referinte la demersurile mele in directia aceasta .

Vlad Giurcanu

--- On Tue, 9/22/09, Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com> wrote:

From: Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>
Subject: Re: [GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel na╚Ťional?
To: "Grupul pentru Software Liber" <gsl la liste.softwareliber.ro>
Date: Tuesday, September 22, 2009, 12:49 AM

On Tue, Sep 22, 2009 at 12:03:33AM +0300, Andrei Popescu wrote:
> Marius Voilă are ocazia să se întâlnească peste câteva zile cu doamna
> Ecaterina Andronescu, ministrul educa╚Ťiei ╚Öi ar putea s─â propun─â
> demararea proiectului OHS la nivel na╚Ťional. O problem─â major─â ar fi c─â
> SbLUG nu dispune de resursele umane necesare pentru un proiect de
> asemenea anvergur─â.

Fără un program bine stabilit, activitate și rezultate pe teren cred că va fi
greu să fie promovat proiectul oficial, la nivel de minister și
inspectorate.

> Există alte persoane și/sau grupuri interesate să contribuie la un
> asemenea proiect? În principal va fi nevoie de persoane care să facă
> prezent─âri, preferabil dispuse la deplas─âri (cel pu╚Ťin ├«n zona apropiat─â
> celei de domiciliu), dar probabil că va fi nevoie de ajutor și în alte
> moduri.

La FLOSSCamp am propus un proiect pilot asemănător distribuit autonom în cât
mai multe licee (de provenien╚Ť─â ale celor implica╚Ťi), cu o centralizare pe
lista mai nou creat─â, ╚ścoli[1].

Ceata pare interesat─â.

Cristi Bercaru a ├«nceput o ac╚Ťiune[2] ├«n fostul lui liceu din Br─âila.

Eu am stabilit să predau la o clasă de informatică de a IX-a în fiecare
s├ómb─ât─â [cu mici excep╚Ťii]. Anul acesta mi-am propus s─â nu m─â axez pe
cantitate, ci să creez o echipă-nucleu în liceul Lahovari din Râmnicu Vâlcea.

> Cei interesa╚Ťi s─â participe sunt invita╚Ťi pe lista de discu╚Ťii sblug[3]
> pentru a nu polua lista aceasta.

Mul╚Ťumesc. Dac─â considera╚Ťi un program comun (+ documenta╚Ťie comun─â) pentru
proiectul OHS, anul acesta m─â voi limita la o colaborare. Dac─â nu ave╚Ťi un
astfel de program comun ╚Öi v─â intereseaz─â o abordare mai pu╚Ťin formal─â, v─â
invit ╚Öi eu pe lista ╚ścoli[1] :-)

Tibi

[2] http://liste.ceata.org/pipermail/galceava/2009-September/001518.html

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
GSL la liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/