[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Mar Sep 22 08:20:29 EEST 2009

Pe zona Bucure┼čti, dau ┼či eu o m├ón─â de ajutor ├«n limita timpului liber.

Lucian,

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro