[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Strainu strainu10 la gmail.com
Mar Sep 22 12:38:54 EEST 2009

2009/9/20 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> Mersi, sunt super.
> :)

Mersi si eu Lucian.

Situl arata super, am doar 2 observatii:
1. openSUSE se scrie de ceva vreme cu ultimele 4 litere majuscule (nu
openSuSe, cum e la "Solutii")
2. Mie personal mi s-ar parea mai misto daca paginile ar fi intr-un
fel de bucla, si sa se aleaga directia de defilare in functie de
distanta minima (de ex. ca sa treci de la "Despre" la "De ce" sa mergi
in jos 1 unitate, nu in sus). Acuma nu stiu daca efortul de
implementare merita, ramane sa decideti voi.

Andrei