[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 22 13:00:41 EEST 2009

Salut.
Cum a observat și Strainu, pagina pe care am propus să o realizăm e gata
și poate fi promovată.

Alex Eftimie a propus un set nou de bannere care le voi adăuga în scurt
timp și cu prima ocazie, când dau de un calc cu ie7 voi rezolva ce nu
merge (dacă există vre-un css-ist pe ie7, îl rog să mă ajute, mersi
anticipat).

Apropo de promovare.
Am putea realiza o campanie serioasă de blogging cu acest scop, dacă
fiecare cine are un blog va scrie despre pagina alege. La fel, Nicu,
dacă mai aveți vre-o programare la TV, cât de posibil e să vă dea voie
să anunțați pagina alege?
Iarăși dacă cineva are contacte cu vre-o ediție electronică
informațională, și ar putea să ne ajute, rog să se anunțe.

Este adevărat, nu putem concura cu cei cu bani, însă nici la o parte nu
am rămâne.

Pagina are sursele libere, și poate fi tradusă (e un singur fișier html,
cine e dornic să facă o traducere în maghiară, welcome).

Idei, propuneri?

N.B.: Trebuie aduse mulțumiri lui Nicu, Lucian, Alex(la pătrat), Andrei,
Cristi, Tibi și Cracknel pentru că au ajutat la testări și capturi (sper
să nu fi uitat pe cineva). :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/