[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Mar Sep 22 13:51:37 EEST 2009

On Tue, Sep 22, 2009 at 01:15:54PM +0300, Doru Ilasi wrote:
> Nu e o condiție ci o neceisitate : să stabilim materialele și formatul
> de curs (sau un soi de programă) care să dea un cadru unitar de
> pregătire pentru acestă inițiativă.

Propunerea mea este să centralizăm experiențele din anul acesta școlar și
să pregătim o programă comună pentru următorul an.

Schimbul de experiență pe listă ne va ajuta să ne ajustăm activitățile dar
nu ne va îngrădi autonomia de a _încerca_ anul acesta diverse abordări.

Pe scurt, vom avea timp să creăm o comunitate dispusă să distribuie
anul viitor cursuri după o programă unitară.

Mulțumesc,
Tibi