[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 22 14:03:09 EEST 2009

On Tue, 2009-09-22 at 13:15 +0300, Doru Ilasi wrote:
> Mă implic și eu pentru Brașov.
>
> Cred Andrei, chiar urmare a discuției avute la FLOSS Camp că ar fi bine
> sa continuăm coordonarea efotului în acest sens pe lista Școli [1].
> Chiar daca asta înseamnă că cineva de pe sbLUG să facă un efort de a
> intreține interfața sbLUG-Ceata-gsl-etc.
>
> Nu e o condiție ci o neceisitate : să stabilim materialele și formatul
> de curs (sau un soi de programă) care să dea un cadru unitar de
> pregătire pentru acestă inițiativă.
>
> Doru

Tot respectul,
însă este al 3-lea mesaj deja în care fiecare își reclamează lista de
discuții, pagina web și alte brand-uri.

Aici vii panou de advertising?

SBLug vine pe gsl să facă reclamă că ei au idei și virtute să înceapă un
proiect, însă nu au oameni. Vine apoi ceata și se bate în piept că ei
erau cu idea (ceva mă face să văd în asta un Deja-Vu deja), și cheamă
toată lumea pe lista lor. Acum eu ca cel care susține cea ce face gsl,
ce ar trebui să fac?

Da, îi respect pe băieții din SBLug, au făcut o treabă bună cu
flosscamp-ul și la momentul actual reprezintă una dintre forțele cele
mai în vigoare ale activității românești de promovare floss, însă de ce
atâta mândrie?

Ceata e capitol aprte, însă faptul cum au răspuns invitației SBLug mă
face să gândesc la fel și despre ei.

La urma urmei, cu ce-i rău să începeți discuția chiar aici, fără a muta
cititorii dintr-un loc în altul? Odată ce o să se afle atribuțiile
fiecăruia, începeți și zeci de liste aparte și independente. Altfel mi
se pare că suntem „pălmuiți” numai pentru că gsl a obținut atenția pe
care o are.

Sper ca mesajul meu să fie considerat drept critică constructivă, nu
sunt interesat în războaie de discuții, și cum am mai zis, proiectul cel
mai probabil va avea tot suportul din partea mea fie în Sibiu fie în
Cluj.

O zi bună.

--
() Campania Panglicii în ASCII