[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Mar Sep 22 14:36:35 EEST 2009

On Tue, Sep 22, 2009 at 02:03:09PM +0300, Stas SUSHKOV wrote:
> Tot respectul,
> însă este al 3-lea mesaj deja în care fiecare își reclamează lista de
> discuții, pagina web și alte brand-uri.

Mesajul meu este următorul:

Îi felicit pe băieții de la SbLUG pentru inițiativă. Dacă doresc să pornească
acest proiect direct ca unul oficial anul acesta, sper să-i pot ajuta
printr-o colaborare, m-am abonat la lista lor.

Cine dorește să realizeze experimente autonome anul acesta în cadrul unui
proiect pilot, este invitat pe lista Școli, găzduită de Ceata.

Motivul transmiterii mesajului pe lista GSL este următorul:

FLOSSCamp a fost coordonat de GSL. La FLOSSCamp („BarCamp”) am prezentat
ideea aceasta de proiect pilot și concluzia a fost că voi crea o listă
pentru centralizarea experiențelor de predare/promovare și voi trimite un
mesaj pe listele grupurilor din România.

Observația mea atunci a fost că Ceata nu are forța de a coordona un astfel de
proiect național și că se va implica în diverse acțiuni autonome de predare,
la fel ca restul contribuitorilor.

Mesajul proiectului pilot nu este încă pregătit, dar prinde contur în urma
dezbaterii oficial-neoficial de pe lista GSL. Eu așa văd lucrurile.

Tibi