[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Sep 22 15:05:28 EEST 2009

On 09/22/2009 01:00 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> Apropo de promovare.
> Am putea realiza o campanie serioasă de blogging cu acest scop, dacă
> fiecare cine are un blog va scrie despre pagina alege. La fel, Nicu,
> dacă mai aveți vre-o programare la TV, cât de posibil e să vă dea voie
> să anunțați pagina alege?

O sa scriu pe blogul meu si cred ca si pe fedoraproject.ro. La TVR mai
mergem saptamina viitoare (o sa incerc sa dau de Bogdan  Manolea) sa
vorbim despre licentele Creative Commons, nu stiu daca e loc de asemenea
anunt, mai ales ca ce se filmeaza acum nu se va difuza in viitorul apropiat.