[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Sep 22 15:32:11 EEST 2009

Salut Stas,

Stas SUSHKOV wrote:

> Tot respectul,
> însă este al 3-lea mesaj deja în care fiecare își reclamează lista de
> discuții, pagina web și alte brand-uri.
>
> Aici vii panou de advertising?
>
> SBLug vine pe gsl să facă reclamă că ei au idei și virtute să înceapă un
> proiect, însă nu au oameni. Vine apoi ceata și se bate în piept că ei
> erau cu idea (ceva mă face să văd în asta un Deja-Vu deja), și cheamă
> toată lumea pe lista lor. Acum eu ca cel care susține cea ce face gsl,
> ce ar trebui să fac?

Am recitit anunțul de intenție al lui Andrei și n-am găsit vre-o tentă
de reclamă. La fel mesajul lui Tibi. Eu ma sugerat ca discuțiile să
continue pe acea listă pentru că este deja funcțională în acest scop.

> Da, îi respect pe băieții din SBLug, au făcut o treabă bună cu
> flosscamp-ul și la momentul actual reprezintă una dintre forțele cele
> mai în vigoare ale activității românești de promovare floss, însă de ce
> atâta mândrie?
>
> Ceata e capitol aprte, însă faptul cum au răspuns invitației SBLug mă
> face să gândesc la fel și despre ei.

Apropo de cine de care "gintă" aparținem, consider copilăresc să
discutăm pe tema asta. Ce importanță are ? (PS : Personal mi-am exprimat
dorința de a deveni membru GSL și așa mă și consider.)

> La urma urmei, cu ce-i rău să începeți discuția chiar aici, fără a muta
> cititorii dintr-un loc în altul? Odată ce o să se afle atribuțiile
> fiecăruia, începeți și zeci de liste aparte și independente. Altfel mi
> se pare că suntem „pălmuiți” numai pentru că gsl a obținut atenția pe
> care o are.
>
> Sper ca mesajul meu să fie considerat drept critică constructivă, nu
> sunt interesat în războaie de discuții, și cum am mai zis, proiectul cel
> mai probabil va avea tot suportul din partea mea fie în Sibiu fie în
> Cluj.

Discutăm de multă muncă și timp de investit. De acum cât mai înainte.

Personal, consider că e potrivit ca acestă activitate să fie cu
predilecție susținută de studenți, de aceea am insistat pe lângă
Tibi(Ceata) și Lucian(RosEDU) pentru a pune pe hărtie cât pot mai mult
din lucrurile pe care le fac pentru a putea beneficia de experiența și
materialele lor când va veni vremea să susținem cu toată comunitatea
extinderea acestui model.
Foarte bine dacă Andrei (respectiv SBLUG) poate lua inițiativă în ceea
ce privește un cadru organizat și o discuție cu doamna Andronescu. Să-i
susținem cât putem. Tibi văd că s-a exprimat deja în acest sens.

Zău că n-are legătură cu cine și cum a început, nici atât cu războiul.

Spor,
Doru