[GSL] cadru organizat de lucru

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Sep 22 18:20:40 EEST 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> Deși nu-i văd rostul pentru că suita de colaborare actuală de pe
> proiecte.softwareliber.ro știe tot și chiar mai mult decât cele
> enumerate, într-un final pot aranja orice instanță, nu ar fi o problemă.

Trac-ul (sau un potențial Redmine) au marele câștig că se integrează
bine cu SVN. Nu sunt tocmai croite pentru project management. Chiar și
în materie de task-uri, motivul pentru care și la firmă folosesc Mantis
pentru bug-traking este că acestea nu permit reasignare.

> Pentru interes general, Project Pier cu ce-i rău?
> http://www.projectpier.org/

Nu e de loc rău. Chiar stau cu ochii pe el de când a pornit ca fork al
ActiveCollab. Cod PHP disponibil scris curat și clar în tehnologie MVC.
Frumos și cu viitor.

Pivotal Tracker are însă metrică de proces și e de dreptul facil la
lucru. Nu ar fi rău să pui puțin mâna pe el. Marele câștig e că
estimează și corectează din mers estimarea.

+ Un alt lucru pe care îl consider necesar este un gestionator de idei.
Singurul accesibil liber la acest moment e legat de Drupal.

+ Un CMS mashabil ușor. A la MindTouch.

Alte idei ? Recomandări ?

Doru