[GSL] cadru organizat de lucru

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Sep 22 18:49:50 EEST 2009

On 09/22/2009 06:20 PM, Doru Ilasi wrote:

> Pivotal Tracker are însă metrică de proces și e de dreptul facil la
> lucru. Nu ar fi rău să pui puțin mâna pe el. Marele câștig e că
> estimează și corectează din mers estimarea.
>
> + Un alt lucru pe care îl consider necesar este un gestionator de idei.
> Singurul accesibil liber la acest moment e legat de Drupal.
>
> + Un CMS mashabil ușor. A la MindTouch.
>
> Alte idei ? Recomandări ?

Eu ma tem ca daca instalam un sistem foarte complex, nu il vom folosi.
Imi place un sistem KISS (Keep It Simple and Stupid) cu bariera de
intrare foarte jos pentru ca incurajeaza contribuitorii, nu ii sperie.

Nu sint sigur in ce fel ne-ar face viata mai usoara[1] un asemenea
sistem, ce probleme pe care le avem acum le-ar rezolva. Eu nu simt pe
moment o nevoie pe care Redmine nu ar satisface-o.

Am experienta unei alte comunitati in care a fost instalat OpenGoo ca
solutie de colaborare, solutie care sta nefolosita.

[1] http://www.jwz.org/doc/groupware.html - stiu ca e un articol pe care
imi place sa il citez pate putin prea des...