[GSL] cadru organizat de lucru

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Sep 22 20:01:00 EEST 2009

On Tue, 2009-09-22 at 18:20 +0300, Doru Ilasi wrote:

> Trac-ul (sau un potențial Redmine) au marele câștig că se integrează
> bine cu SVN. Nu sunt tocmai croite pentru project management. Chiar și
> în materie de task-uri, motivul pentru care și la firmă folosesc Mantis
> pentru bug-traking este că acestea nu permit reasignare.

Deci, redmine, la momentul de față e una dintre cele mai complexe
soluții open oferite pentru project management, și nu e doar părerea
mea, ci e un rezultat obținut prin cercetări, teste și nu un singur
deployment. Cei care nu cred, rog să mă scutească de discuții pro/contra
și să pună mâna să testeze singuri soluțiile existente.

> Nu e de loc rău. Chiar stau cu ochii pe el de când a pornit ca fork al
> ActiveCollab. Cod PHP disponibil scris curat și clar în tehnologie MVC.
> Frumos și cu viitor.

Lucrez cu această unealtă, deci o cunosc (la urma urmei eu am
recomandat-o :] ). Pot spune un singur lucru, în afară de faptul că e în
php, pierde foarte mult în fața primelor 2 soluții. Explicația e simplă,
atât trac cât și redmine sunt modulare și pot fi extinse la ce poate
project pier. De obicei, când fac consultații, îl recomand în mediile în
care nu merge vorba de cod (în medii ce organizează evenimente de balet
de exemplu).

> Pivotal Tracker are însă metrică de proces și e de dreptul facil la
> lucru. Nu ar fi rău să pui puțin mâna pe el. Marele câștig e că
> estimează și corectează din mers estimarea.

Nu e open. Skip.

> + Un alt lucru pe care îl consider necesar este un gestionator de idei.
> Singurul accesibil liber la acest moment e legat de Drupal.

Până acum am văzut mai multe idei decât contribuții, nu aș mai încuraja
acest lucru.

> + Un CMS mashabil ușor. A la MindTouch.

Nu e open. Skip. Majoritatea s-au propus pro wiki în loc de cms-uri.

> Alte idei ? Recomandări ?

Acum, prin proiecte.softwareliber.ro se poate oferi începând de la
planificări calendaristice, și terminând cu gantt project scheduling. Se
poate oferi blog, forum, arhivă de fișiere, time tracking, blueprint-uri
și aici închei ca să nu intru peste modulele disponibile.

Doru, la momentul de față, pentru mine este de neînțeles motivul pentru
care ții neapărat să continuăm acest subiect. Nu înțeleg ce îți lipsește
și unde vrei să ajungi.

Poziția mea față de instalarea noilor unelte de colaborare este
categoric contra pentru că la momentul de față, mai numai asta am și
făcut în loc de promovare.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/