[GSL] Membri FSFE în România ?

Alina Mierlus contact la alinamierlus.com
Mie Sep 23 16:23:13 EEST 2009

Salutare Răzvan,

    Ar fi fain să avem un grup FSFE în România, așa este. Dacă se
găsesc doritori, chiar aș putea ajuta. Luna viitoare merg ca și intern
la FSFE pentru 4 luni.

Alina

2009/9/23 Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro>:
> Salut,
>

> Aș fi curios să știu câți dintre voi ar fi, în principiu,
> amatori să devină membri FSFE...
>
> http://fellowship.fsfe.org/
>
> Am remarcat că nu există nici un grup FSFE în România  :-(
>
> Mă gândeam că apartennța la FSFE, la programele lor, ar da  o mai mare
> coeziune efortului nostru pentru Software Liber în România... ne-ar
> ajuta sa ne coordonăm mai bine ... să avem acces la unele resurse...
>
> Contribuția financiară minimă e de 60 EUR/an.
>

> Ce ziceți ?
>

> Numai bine,
> [...]

Alina Mariana Mierluș
Contributor at Mozilla Europe (http://www.mozilla-europe.org)
Correspondent for European Open Source Observatory (http://www.osor.eu)

Web: http://www.alinamierlus.com
Email: alina.mierlus la mozilla.ro

Make openness, participation and distributed decision-making common
experiences in Internet life - www.mozilla.org/about/manifesto